Bezig met laden...

Gratis retour op Modyf.nl

Gedurende 30 dagen geniet u van een 100% tevredenheidsgarantie.

U heeft de mogelijkheid om een product te ruilen of een terugbetaling aan te vragen. Voor bestellingen die geplaatst zijn op Modyf.nl, geldt één gratis retour per bestelling..

Kwaliteitsgarantie Al onze artikelen voldoen aan strenge kwaliteitsnormen en zijn zorgvuldig getest en gecontroleerd. Als ondanks al deze voorzorgsmaatregelen er toch iets mis is, kunt u gebruik maken van de kwaliteitsgarantie.

Retour via internet (bestelling via internet)

Hebt u de bestelling via internet gedaan? Volg de aanwijzingen hieronder en profiteer van gratis retourneren gedurende 30 dagen.

Let op, bij bestellingen die gedaan worden via MODYF.be wordt er één gratis retourzending per bestelling door onze diensten in behandeling genomen.

1. INLOGGEN OP Modyf.nl

  • Log in op uw account bovenaan "mijn account"
  • Klik rechtstreeks op "een retourzending uitvoeren" of ga naar "mijn bestellingen"
  • Selecteer de "verzonden" bestelling waarvan u één of meerdere artikel(s) wil retourneren en klik op "een retourzending/ruil uitvoeren"

2. PDF-BESTAND VIA MAIL AFDRUKKEN

  • Via de mail ontvangt u een PDF-retourbon
  • Print de bijlage van de mail en knip het deel af op de stippellijn. Bewaar het andere deel en laat de stempel en handtekening van het postkantoor of Chronopost verzendpost erop zetten bij het versturen

3. BEREID UW RETOUR PAKKET VOOR

  • Plaats uw items weer in hun originele verpakking en plaats ze dan in het pakket (niet beschadigd en in een perfecte staat voor doorverkoop)
  • Voltooi alles en vergeet niet de retourbon en de bestelbon voor omruilingen, indien van toepassing, erin te plaatsen. Volg de specifieke aanwijzingen voor een restitutie
  • Sluit uw pakket correct (brede plakband) en plak de retourbon, die u afgedrukt heeft, aan de buitenkant van uw pakket

4. ZET UW PAKKET BIJ EEN CHRONOPOST VERZENDPOST AF

  • Om gebruik te maken van een gratis retour, moet u uw pakket afzetten in een partner Chronopost verzendpost (let op, het pakket niet in een brievenbus deponeren)
  • Informatie over de verschillende afzetposten en hun openingstijden kun u op uw retourbon vinden
  • U krijgt een mail ter bevestiging van ontvangst van uw pakket

Inwisselen

Als u wilt omruilen, moet u de bestelbon voor omruilingen invullen en deze aan uw retour pakket toevoegen. Uw nieuwe bestelling wordt gefactureerd zonder extra verzendkosten.

Op de bestelbon voor omruilingen, geeft u de referenties van het gewenste item aan: libelle, kleur, maat, referentie... Nadat onze logistische dienst uw goederen ontvangen heeft, behandelen wij automatisch uw omruil.

U moet rekening houden met een gemiddelde termijn van 15 werkdagen voor de retour van goederen. Deze termijn omvat de tijd voor ontvangst van het pakket, de ontvangst en controle van de goederen, de orderverwerking en de levering van de omruiling.

Terugbetaling

Uw gewenste artikel is niet beschikbaar ? Het model is niet helemaal wat u zoekt ? Dankzij de garantie 100% tevreden, geruild of terugbetaald kunt u een terugbetaling aanvragen.

Een restitutie aanvragen

Een terugbetaling wordt gedaan via overschrijving, het opnieuw crediteren van uw bankkaart of uw paypal-account afhankelijk van de betaalmethode die u gekozen heeft bij uw bestelling.

Als u via overschrijving terugbetaald wil worden, moet u uw bankgegevens toevoegen aan het pakket dat u terugstuurt en op de retourbon schrijft u dan het volgende ‘ik wens terugbetaald te worden en ik voeg hierbij mijn bankgegevens toe’.

U kunt ook uw bankgegevens via mail versturen met vermelding van uw bestelnummer en klantnummer.

Om een terugbetaling te verkrijgen door het opnieuw crediteren van uw account, moet u enkel de volgende zin toevoegen aan uw retourbon ‘Ik wens terugbetaald te worden’. Deze methode van terugbetaling is alleen mogelijk bij betalingen die online uitgevoerd zijn.

Hoe lang duurt het voor ik mijn terugbetaling ontvang ?

De terugbetaling wordt uitgevoerd binnen een termijn van maximaal 14 werkdagen te rekenen vanaf de ontvangst van uw retourzending door onze diensten.

Zodra wij uw retour met aanvraag tot terugbetaling ontvangen hebben, stellen we een creditnota op en gaan we over tot de terugbetaling.

Welke voorwaarden gelden er voor een terugbetaling ?

Om een terugbetaling te verkrijgen, moet uw klantaccount een creditaccount zijn.

De terugbetaling kan uitgevoerd worden na ontvangst van uw retourzending op voorwaarde dat u geen andere in behandeling zijnde bestelling of omruiling heeft. De terugbetaling zal worden gevalideerd na de facturatie van uw bestellingen die nog in behandeling zijn.

Vragen over de terugbetaling of retourzendingen ?

Voor vragen over de terugbetaling, kunt u altijd rechtstreeks contact opnemen met onze boekhouding via mail info@modyf.nl