Cookie Use

MODYF maakt gebruik van cookies om u in staat te stellen zo goed mogelijk binnen de site te navigeren. Door het navigeren te vervolgen, aanvaardt u de cookies van de MODYF sites meer weten

OK > X
Bezig met laden...

Snelle toegang met de catalogusnummers

Het artikel is toegevoegd aan uw mandje

Geschiedenis en Filosofie

histoire Würth Modyf

ER WAS EENS ...

een klein bedrijf, dat geboren werd in 1997. Professor Dr. H. C. Reinhold Würth had toen een idee: "Zo ongeveer alle producten die de ambachtelijke sector nodig heeft, zijn bij ons verkrijgbaar, behalve beroepskleding en veiligheidsschoenen!"

Om aan deze behoefte te voldoen, werd het filiaal Würth MODYF in 1997 opgericht in Kupferzell, Duitsland. In die tijd bestond het Würth MODYF-team uit twee werknemers en een stagiaire. Het succes kwam al snel en regelmatige groei was het resultaat. Twee jaar later werd dan ook het eerste buitenlandse filiaal geopend in Italië en in 2001 volgden filialen in Frankrijk, Spanje en Portugal. Vanaf het begin volgde Würth MODYF innovaties en technologische vooruitgang op de voet. In 1999 bewees het bedrijf zijn pioniersgeest door zijn eerste website te openen !

In 2008 diversifieert Würth MODYF zijn distributiekanalen naar zijn klantenkring en maakt gebruik van directe verkoop in Duitsland, via meer dan 3000 vertegenwoordigers van Würth en het netwerk van 400 Würth-winkels. Deze strategie is ook met succes gebruikt in de Italiaanse filialen (met 2500 verkopers en 90 winkels), de Franse filialen (2700 verkopers en 110 winkels) en de Spaanse filialen (2300 verkopers en 54 winkels).

histoire Würth Modyf
histoire Würth Modyf

Modyf wordtWürth MODYF

2013 wordt gekenmerkt door een belangrijke ontwikkeling: de groep Würth MODYF besluit de kracht van al zijn entiteiten samen te voegen om steeds ambitieuzere, gemeenschappelijke doelstellingen te bereiken, met name door honderden innovatieve producten te ontwikkelen en verkopen op alle Europese markten

In 2014 besluit de groep Modyf om een online winkel op te zetten, op basis van een gemeenschappelijk Europees platform bestaand uit Duitsland, Italië, Frankrijk, Spanje en Portugal, om de aanwezigheid van het merk en zijn bekendheid nog meer te te vergroten. In 2015 start de groep zijn activiteiten op de Belgische en de Nederlandse markt.

In 2016 verandert de groep Würth MODYF zijn logo, om de zichtbaarheid en de bekendheid van de groep te verbeteren en de nadruk te leggen op innovatie: MODYF wordt Würth MODYF!

Würth MODYF presenteert een assortiment innovatieve beroepskleding van bijzonder hoge kwaliteit, maar ook stijlvolle, comfortabele en lichte veiligheidsschoenen .

Blijf onze ontwikkeling in de komende jaren volgen en blijf deel uitmaken van de geschiedenis van Würth MODYF!

ajax